Kaikuluotain
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Similar topics
Viimeisimmät aiheet
» Jeesuksen oman päiväkirja
kirjoittaja jeesuksenoma83 To Tammi 09, 2020 2:06 am

» Jeesuksen oman lukupäiväkirja
kirjoittaja jeesuksenoma83 Pe Toukokuu 04, 2018 1:28 am

» April 18 The Secret Place of the Most High.
kirjoittaja Juniper To Huhti 19, 2018 8:23 am

» Testi: toimiiko Jeesuksenoman "nimikkosivu"?
kirjoittaja Juniper To Huhti 19, 2018 8:13 am

» Joulutervehdykseni
kirjoittaja Juniper To Helmi 08, 2018 10:30 pm

» 70 thousand Egyptian Christians sing Emmanuel - God is with us.
kirjoittaja Ilkka To Elo 31, 2017 6:37 pm

» Kultahippuja
kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 9:37 pm

» Huomenta kaikille
kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 6:29 pm

» O The Deep, Deep Love Of Jesus - Tommy Walker
kirjoittaja Juniper Su Syys 25, 2016 4:47 pm

» Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.
kirjoittaja jussi83 Ma Kesä 20, 2016 8:40 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Tasapainon saanut!
kirjoittaja Viivi To Toukokuu 14, 2015 12:29 pm

» Kornelius ja Jumalan lähettämä enkeli
kirjoittaja Juniper Ti Tammi 13, 2015 11:38 am

» Sotapäällikkö Naemas sairastui spitaaliin
kirjoittaja Juniper Ti Tammi 06, 2015 10:09 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Jeesukseen uskova!
kirjoittaja pirta La Marras 22, 2014 7:32 pm

» Jumalan Ikuisen Sanan Totuus ja Rukoushuone PalTalkissa.
kirjoittaja RitvaN To Marras 06, 2014 8:50 pm

» MARKKU VEILO
kirjoittaja Jii La Kesä 14, 2014 9:01 am

» Veli Matin sapatinsana Kauppaneliöllä 12.4.2014
kirjoittaja Juniper Su Huhti 27, 2014 9:22 am

» Tiinuska kiittää
kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:47 pm

» Jeesus ja syrjityt
kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:43 pm

» Aurinkoista perjantaita
kirjoittaja Juniper La Huhti 05, 2014 11:00 pm

Galleria


Kaikuluotaimen arkisto Empty
Sosiaaliset kirjanmerkit

Sosiaaliset kirjanmerkit reddit      

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Äänestys
Klikkaa!
ilmainen foorumi

Kaikuluotaimen arkisto

2 posters

Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Juniper Ti Heinä 20, 2010 8:54 am

Olen nyt siirtänyt Ningin Kaikuluotaimesta sisältöä Grouply.com'iin:
http://kaiunarkisto.grouply.com
Raportin mukaan automaattisella työkalulla sinne on siirretty 8552 viestiä ja 3006 kuvaa... Shocked (Ollaanpa me oltu ahkeria!)

Mutta! Mitä enemmän tuohon Grouplyyn on tutustunut, sitä huonommalta se näyttää.
Ainakin minulle pääsivu avautuu erittäin hitaasti, joten olen laittanut selaimen suosikkeihini linkin suoraan Kuva-albumeihin:
http://kaiunarkisto.grouply.com/photos

Valitettavaa on myös se, että videoiden, blogien ja musiikkitiedostojen siirto automaattisesti ei ollut mahdollista. Siksi kannattaisi jokaisen käydä tarkistamassa omat sivunsa Ningin Kaiussa: löytyykö sieltä jotain, minkä haluaisi tallentaa... ennenkuin Ning sulkee Kaikuluotaimen tasan kuukauden kuluttua 20.8.2010 (jo tänään tai huomenna saattaa Ningissä olla huoltokatkoja, mutta ne ovat tilapäisiä, toistaiseksi).
'
Jotta pääset käyttämään Grouplya, pitää sinne ensin rekisteröityä. Mikäli sen jälkeen saat sähköposteja sieltä, klikkaa Unsubscribe viestin ylä- tai alaosasta! Myöskään vieraiden ystäväpyyntöjä (Friend requests) ei kannata hyväksyä (Submit).

Vielä on arvoitus, miten Grouplyyn Ningistä siirrettyjä tiedostoja löytää, jollei ole antanut niille hakusanoja (tags), mutta jos nyt lisäätte (Add) sinne jotain - esim. kuvia, kannattaa tiedosto varustaa hakusanalla eli tagilla, jotta se olisi myöhemmin paremmin löydettävissä.

Tekstejä voi Grouplysta kopioida tänne suoraan - myös kuvan, kun klikkaa sen auki täysikokoisena, minkä jälkeen kuvan yläpuolella pitäisi näkyä Embed-linkki; siitä avautuvan koodin kun liittää vaikkapa tänne viestin keskelle, pitäisi kuvan tulla näkyviin Esikatselussa tai lähetettynä.

Olen laittanut tuohon vasemmalle LINKKEIHIN linkin myös Kaikuluotaimen arkistoon ja sen alapuolelle arkiston kuva-albumeihin.

Koska Grouplyssä ei ole tarjolla suomenkieltä ja koska sen viestien työkalut eivät toimi kunnolla, ehdotan, että käyttäisimme sitä todellakin vain arkistona ja päivittäiset keskustelut kävisimme tällä foorumilla.

Yritän vastata kysymyksiin, jos... osaan...


Juniper
Juniper
Emäntä

Viestien lukumäärä : 4503
Join date : 21.04.2010
Paikkakunta : Naantali

http://juniper.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Vieraili Ke Heinä 21, 2010 11:09 pm

Eipä tuonne kaiun arkistoon pääse sisälle. No ehkä se ei olekaan minulle tarkoitettu. Sad

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Juniper To Heinä 22, 2010 12:06 pm

Jokaiseen Grouplyn yhteisöön pitää erikseen rekisteröityä, vaikka niihin voi käyttää samaa nimeä ja s-postiosoitetta. Kaiun arkisto on yksityinen, eivätkä vierailijat pääse sinne sisälle - vain jäseneksi kirjautuneet. Ei siis riitä, jos on rekisteröitynyt johonkin toiseen Grouplyn ryhmään, pitää olla nimenomaan Kaiun arkiston käyttäjä.

Grouplyssä onkin hämmentävää se, että jos kerran on "joutunut" omalle profiilisivulleen, sieltä pääsee ryhmän puolelle vain klikkaamalla GROUPS tai Select a group-valikkoihin. "Home"-linkistä pääsee omaan profiiliinsa, joka on yhteinen kaikissa ryhmissä, mihin olet liittynyt. Vastaavasti taas, jos olet tietyn ryhmän puolella, pääset profiiliisi klikkaamalla omaa nimeäsi. Siellä Home-linkki vie ryhmän pääsivulle.

Kokeilepa uudelleen, Ilkka!

Juniper
Juniper
Emäntä

Viestien lukumäärä : 4503
Join date : 21.04.2010
Paikkakunta : Naantali

http://juniper.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Vieraili To Heinä 22, 2010 12:10 pm

Olen kokeillut monella tavoin, mutta ei onnistu. Olen liittynyt myöskin ryhmään, mutta siitäkään ei ollut mitään apua. No olkoon minun puolesta. Ei se niin tärkeää ole, mutta ihmetyttää vain.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Juniper To Heinä 22, 2010 12:19 pm

Onkohan siellä sitten "bugeja" näissä kirjautumis-toiminnoissakin?
- Minullakin on ongelma siinä, kun olen rekisteröitynyt Grouplyyn kahdella eri osoitteella ja nimellä (Juniper ja Eva Maria) - ja haluaisin päästä sisään Juniperina (erään ryhmän ainoana moderaattorina)... vaikka kuinka kirjautuisin ulos ja pyrkisin sisään Juniperina.., se ei vaan onnistu: aina vaan automaattisesti minun on merkitty Eva Mariaksi. Embarassed

En tähän hätään ennätä tehdä valitusta Supportiin, mutta toivotaan, että (muutkin) bugit saadaan pian korjattua Grouplyssä.

Yksi mahdollisuus olisi avata Kaiun arkiston valokuva-albumit kaikille - toistaiseksi. (Tuskin sinne kukaan tirkistelijä eksyy?) Mitä mieltä olette? - En uskalla sitä tehdä omin päin...
Juniper
Juniper
Emäntä

Viestien lukumäärä : 4503
Join date : 21.04.2010
Paikkakunta : Naantali

http://juniper.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Vieraili To Heinä 22, 2010 1:08 pm

Juniper kirjoitti:Onkohan siellä sitten "bugeja" näissä kirjautumis-toiminnoissakin?
- Minullakin on ongelma siinä, kun olen rekisteröitynyt Grouplyyn kahdella eri osoitteella ja nimellä (Juniper ja Eva Maria) - ja haluaisin päästä sisään Juniperina (erään ryhmän ainoana moderaattorina)... vaikka kuinka kirjautuisin ulos ja pyrkisin sisään Juniperina.., se ei vaan onnistu: aina vaan automaattisesti minun on merkitty Eva Mariaksi. Embarassed

En tähän hätään ennätä tehdä valitusta Supportiin, mutta toivotaan, että (muutkin) bugit saadaan pian korjattua Grouplyssä.

Yksi mahdollisuus olisi avata Kaiun arkiston valokuva-albumit kaikille - toistaiseksi. (Tuskin sinne kukaan tirkistelijä eksyy?) Mitä mieltä olette? - En uskalla sitä tehdä omin päin...

Haha.... Sama juttu minullakin: Olen siellä kahdella nimellä ja en tiedä, että mistä tuo toinen minun nimi on sinne eksynyt??? Very Happy
Ainahan niissä on jotain vikoja. Ei siitä pääse mihinkään.
Yritän saada tuon toisen nimeni pois sieltä, niin olisi helpompaa sitten, mutta siinäpä kysymys että millä sen saa sieltä pois. Rolling Eyes
Tulin siihen tulokseen, että on parempi, kun poistan oman "tilini" grouplysta.
Syynä siihen on että se on niin sekanainen.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Juniper Pe Heinä 23, 2010 8:30 am

Sad Crying or Very sad Embarassed Kyllä masentaa, että menikö minulta hukkaan monta päivää tuolla Grouplyssä... Ja vaikka Pilvibongarit nyt voisinkin muuallekin perustaa, niin kaikki Ningin yhteisöt... pah ei ole muuta vaihtoehtoa, koska vain Grouplyyn saa automaattisen siirron... ja miks ihmeessä senkin piti epäonnistua pahimmin juuri Kaiun arkiston kohdalla!? Neutral

Voi että... Täytyy nyt levätä viikonloppu - ja katsoa uusin voimin ensi viikolla, että mitä siellä Grouplyssä vois tehdä - vai jätänkö minäkin sikseen... oman onnensa nojaan kaikki sinne perustamani yhteisöt... Embarassed
Juniper
Juniper
Emäntä

Viestien lukumäärä : 4503
Join date : 21.04.2010
Paikkakunta : Naantali

http://juniper.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Vieraili Pe Heinä 23, 2010 9:19 am

Anteeksi, että en selittänyt tarkemmin! Ihmettelin, kun minunnimi oli kaksi kertaa siellä ja yritin kirjautua sisään toisella nimellä, mutta se ei onnistunut. Kokeilin sitten poistaa toisen tilin sieltä, mutta sekään ei mennyt niin kuin olin ajatellut ja samaan aikaan Jennifer soitti, että hänen tietsikkansa oikuttelee. Kokeilen vielä kerran, jos onnistun kirjautumaan yhdellä nimellä Grouplyyn. Pitää yrittää saada Jenniferin kone toimimaan, että voimme pitää yhteyttä sen kautta, kun nuo puhelut tulevat niin kalliiksi.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Vieraili Pe Heinä 23, 2010 9:27 am

JIPPIIIIII!!!!!! Se onnistui viimeinkin se sisäänkirjautuminen yhdellä nimellä!!!! Very Happy
Olen kokeillut nyt tuota Grouplya ja kaikki toimii, niinkuin pitääkin. Ja pääsin myöskin kaiun arkistoon!

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Juniper Pe Heinä 23, 2010 12:15 pm

cheers Hienoa, Ilkka! Ehkäpä nuo Grouplyn bugit ja muut ongelmat pian ratkeavat - ehkä ei vielä tällä viikolla ... mutta kenties kuukauden, parin päästä. Tuli mieleeni, että siellä Grouplyssä on varmaankin ruuhkaa nyt, kun Ningin tuhannet yhteisöt kurkistelevat sinne?
Toivottavasti sait korjattua Jenniferin koneen?

Kertokaapa te muutkin, oletteko pyrkineet Kaiun arkistoon Grouplyssä, ja miten olette selvinneet?
Juniper
Juniper
Emäntä

Viestien lukumäärä : 4503
Join date : 21.04.2010
Paikkakunta : Naantali

http://juniper.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Vieraili Pe Heinä 23, 2010 12:27 pm

Yritän korjata sitä etä-avun kautta kunhan ehdimme. Smile
Juu. Tuo Grouply toimii ihan hyvin, kunhan sen kanssa pääsee "sinuiksi" Kuten kerroin aiemmin, niin tuo toinen nimeni sekoitti niin paljon, että olin jo heittää "hanskat" tiskiin, mutta päätin sitten että yritän vielä kerran ja kuinka ollakkaan se onnistui! Alussa tuo Grouply tuntuu jonkin verran hankalalta, mutta kyllä se toimii, kun siihen tutustuu ensiksi kunnolla. Rolling Eyes

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Viivi La Heinä 24, 2010 9:07 pm

Juniper kirjoitti:
Kertokaapa te muutkin, oletteko pyrkineet Kaiun arkistoon Grouplyssä, ja miten olette selvinneet?
njah mistähän lie kyse ... pari Groyply-sähköpostia olen saanut, mutten jaksa paneutua mihinkään vaikeaan ... Embarassed

Viivi
VIP-jäsen
VIP-jäsen

Viestien lukumäärä : 1336
Join date : 23.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kaikuluotaimen arkisto Empty Vs: Kaikuluotaimen arkisto

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa