Kaikuluotain
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Jeesuksen oman päiväkirja
kirjoittaja jeesuksenoma83 To Tammi 09, 2020 2:06 am

» Jeesuksen oman lukupäiväkirja
kirjoittaja jeesuksenoma83 Pe Toukokuu 04, 2018 1:28 am

» April 18 The Secret Place of the Most High.
kirjoittaja Juniper To Huhti 19, 2018 8:23 am

» Testi: toimiiko Jeesuksenoman "nimikkosivu"?
kirjoittaja Juniper To Huhti 19, 2018 8:13 am

» Joulutervehdykseni
kirjoittaja Juniper To Helmi 08, 2018 10:30 pm

» 70 thousand Egyptian Christians sing Emmanuel - God is with us.
kirjoittaja Ilkka To Elo 31, 2017 6:37 pm

» Kultahippuja
kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 9:37 pm

» Huomenta kaikille
kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 6:29 pm

» O The Deep, Deep Love Of Jesus - Tommy Walker
kirjoittaja Juniper Su Syys 25, 2016 4:47 pm

» Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.
kirjoittaja jussi83 Ma Kesä 20, 2016 8:40 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Tasapainon saanut!
kirjoittaja Viivi To Toukokuu 14, 2015 12:29 pm

» Kornelius ja Jumalan lähettämä enkeli
kirjoittaja Juniper Ti Tammi 13, 2015 11:38 am

» Sotapäällikkö Naemas sairastui spitaaliin
kirjoittaja Juniper Ti Tammi 06, 2015 10:09 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Jeesukseen uskova!
kirjoittaja pirta La Marras 22, 2014 7:32 pm

» Jumalan Ikuisen Sanan Totuus ja Rukoushuone PalTalkissa.
kirjoittaja RitvaN To Marras 06, 2014 8:50 pm

» MARKKU VEILO
kirjoittaja Jii La Kesä 14, 2014 9:01 am

» Veli Matin sapatinsana Kauppaneliöllä 12.4.2014
kirjoittaja Juniper Su Huhti 27, 2014 9:22 am

» Tiinuska kiittää
kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:47 pm

» Jeesus ja syrjityt
kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:43 pm

» Aurinkoista perjantaita
kirjoittaja Juniper La Huhti 05, 2014 11:00 pm

Galleria


Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.  Empty
Sosiaaliset kirjanmerkit

Sosiaaliset kirjanmerkit reddit      

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Äänestys
Klikkaa!
ilmainen foorumi

Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.

2 posters

Siirry alas

Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.  Empty Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.

Viesti  Askartelija Pe Elo 14, 2015 11:09 pm

Koetteleminen on tässä lopunajassa meidän omaksi turvaksi, eikä henkilöön katsota koettelemalla, eikä tällä tavalla leimata otsaan päin sanomalla harhaoppiseksi, vaan siihen, toimiiko jokainen saarnaaja Sanan mukaan. Pyhä Henki ei koskaan tule sähkövirtana kehoon, eikä koskaan ohita Jumalan Sanaa. Tärkeä ymmärtää, että Jumala ja Sana ovat keskenään erottamattomasti YHTÄ 'echad' -ykseyden muodossa. Echad tarkoittaa hepreankielen mukaan yksi, ainut, ensimmäinen ja yhdistetty. Sana on persoona eli itse lihaksitullut Jeesus Kristus. Tärkeä ymmärtää, että meidän uskon tulee perustua yksin vain Jumalan Sanaan, ei saarnaajiin, eikä ristin voiton lehtiin, vaan ainoastaan Sanaan.

Raamatun mukaan tulee koetella jokaista henkeä Sanalla omaksi turvaksi, sillä maailmaan lähtee monta eksyttäjää ja me elämme tässä lopunajassa. Ne Raamatun mainitut riivaajien opit ja eksyttävät henget ovat eksyttäjien lähtökohteina, kun Raamatun mukaan eksyttäjät käyttävät Jeesuksen nimeä ajamalla ulos riivaajan ihmisistä ja parantamalla sairaita ihmisiä terveiksi eli parantava voima ei ole Jumalasta, vaan saatanasta. Jumala Raamatun mukaan ei koskaan tunne heitä, mikäli tarkoittaa, ettei itse lähetä heitä palvelemaan ihmisiä ja Jumala kutsuu heitä laittomuuden tekijöiksi.

Siksi koetteleminen on omaksi turvaksemme turvautuen aina Jumalan Sanaan. Pidä hyvä lukija huolta Raamatun lukemisesta rukoillen Jeesuksen tulemiseen asti, sillä Jeesus löytänee maan päältä uskoasi, joka perustuu Sanaan. Sana on nimittäin itse Jeesus lihaksitulleena ja persoonana. Väärentämätön Jumalan Sana on sinun pelastuksesi, johon kasvat Sanan kautta ja pyhät kirjoitukset (Raamattu) voi tehdä sinut viisaaksi. Jumala antaa sinulle ymmärrystä kaikkeen, jokos ennemmin tai myöhemmin, mutta silti samalla viivalla Isän Taivaallisen luokse.  Sinun usko tulee perustua aina Jumalan Sanaan, joka vie sinut perille Isän Taivaallisen luokse turvallisesti. Sana valaisee tietäsi, niin et kompastu kiveen, koska Sana on sinun jalkaisi lamppu sillä tielläsi.

Muista, Pyhä Henki ei koskaan tule sähkövirtana kehoon! Tällaista Raamattu ei opeta. Jos olet saanut sen, sinuna tekisin parannuksen heti paikalla ja jättäisin menemättä kyseisen saarnaajan kokousta väliin.

Kun sinä uskoontullessaan uudestisynnyit, niin itseasiassa Jumala avasi sinun sydämesi vastaanottamaan iankaikkisen uskon siemenen sinun kuullessasi tai lukiessasi Jumalan Sanaa, niin Jumala vaikutti Sanan kautta sinun sydämessäsi Pyhän Hengen voimavaikutuksesta, näin tällä tavalla sinä sait Jumalan aikaansaama usko sydämeesi. Se on Jumalan työtä ja uskonlahja Jumalalta.

Ei millään keinolla voi synnyttää ihmiseen Jumalan aikaansaama usko, kuin vain ainoastaan Jumalan Sanan kautta. Ei mikään muu, vain Jumalan Sana, joka saa aikaan ihmisen sydämessä. Kun Ihmisen Poika tulee maan päälle; löytäneekö Hän uskoa maan päältä, sanoo Raamattu. Tämä tarkoittaa, että sinun tarvitsee perustaa oman uskosi Jumalan Sanaan, josta sait jo Jumalan aikaansaama usko sisimpääsi.


Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta. Room. 10:17


Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?" Luuk. 18:8


Koska usko perustuu Jumalan voimaan, joka on Jumalan Sanassa. Ja Sana on itse Jeesus lihaksitulleena. Kun tartut Sanaan kiinni, tartut samalla Kristukseenkin. Voima, joka on Jumalan Sanassa, kantaa sinua, kunhan sinun usko perustuu Sanaan ja sinä pysyt Sanassa. Ole sellainen uskova, jonka usko perustuu yksin Jumalan Sanaan. Katso aina koetellen ja tarkastellen Sanalla, pohjautuuko sinun kuulemasi tai lukemasi sanat Raamattuun, mutta sinun uskon kohteena ja keskipisteenä on aina Jumalan Sana Raamatussa. Niin tällä tavalla et eksy, etkä joudu häpeään.

Eli sinun uskon kohteena ja keskipisteenä on Jumalan Sana Raamatussa. Sanan haltuun turvautuessaan Jumala on voimallinen rakentamaan sinua. Pitäydy yksin Sanaan sellaisena, kuin se on meille ilmoitettu, sillä Sana on meidän jalkaimme lamppu, joka näyttää valoa uskontielle ja se vie meidät perille pelastukseen. Joten koetelkaamme kaikkea ja jokaista henkeä Jumalan Sanalla - omaksi turvaksi. Keskinäinen rauha olkoon meidän keskenämme.

1Joh. 4:1 Rakkaani, älkää uskoko jokaista henkeä, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta, sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.


Anteeksi, jätän muutamat Raamatun kohdat laittamatta tänne, sillä haluaisin, että ottaisit itse Raamatun käsiisi ja etsisit ne kohdat, niin Jumala on voimallinen rakentamaan sinua Sanan hallussa. Voi hyvin Kristuksessa!
Askartelija
Askartelija
Fair Friend
Fair Friend

Viestien lukumäärä : 300
Join date : 29.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.  Empty Vs: Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.

Viesti  jussi83 Ma Kesä 20, 2016 8:40 pm

Aamen
jussi83
jussi83
Fair Friend
Fair Friend

Viestien lukumäärä : 194
Join date : 11.02.2013
Paikkakunta : Oulu

http://jukkapekka83.nettisivu.org/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa