Kaikuluotain
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Jeesuksen oman päiväkirja
kirjoittaja jeesuksenoma83 To Tammi 09, 2020 2:06 am

» Jeesuksen oman lukupäiväkirja
kirjoittaja jeesuksenoma83 Pe Toukokuu 04, 2018 1:28 am

» April 18 The Secret Place of the Most High.
kirjoittaja Juniper To Huhti 19, 2018 8:23 am

» Testi: toimiiko Jeesuksenoman "nimikkosivu"?
kirjoittaja Juniper To Huhti 19, 2018 8:13 am

» Joulutervehdykseni
kirjoittaja Juniper To Helmi 08, 2018 10:30 pm

» 70 thousand Egyptian Christians sing Emmanuel - God is with us.
kirjoittaja Ilkka To Elo 31, 2017 6:37 pm

» Kultahippuja
kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 9:37 pm

» Huomenta kaikille
kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 6:29 pm

» O The Deep, Deep Love Of Jesus - Tommy Walker
kirjoittaja Juniper Su Syys 25, 2016 4:47 pm

» Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.
kirjoittaja jussi83 Ma Kesä 20, 2016 8:40 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Tasapainon saanut!
kirjoittaja Viivi To Toukokuu 14, 2015 12:29 pm

» Kornelius ja Jumalan lähettämä enkeli
kirjoittaja Juniper Ti Tammi 13, 2015 11:38 am

» Sotapäällikkö Naemas sairastui spitaaliin
kirjoittaja Juniper Ti Tammi 06, 2015 10:09 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Jeesukseen uskova!
kirjoittaja pirta La Marras 22, 2014 7:32 pm

» Jumalan Ikuisen Sanan Totuus ja Rukoushuone PalTalkissa.
kirjoittaja RitvaN To Marras 06, 2014 8:50 pm

» MARKKU VEILO
kirjoittaja Jii La Kesä 14, 2014 9:01 am

» Veli Matin sapatinsana Kauppaneliöllä 12.4.2014
kirjoittaja Juniper Su Huhti 27, 2014 9:22 am

» Tiinuska kiittää
kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:47 pm

» Jeesus ja syrjityt
kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:43 pm

» Aurinkoista perjantaita
kirjoittaja Juniper La Huhti 05, 2014 11:00 pm

Galleria


"Tämä on minun rakas Poikani Empty
Sosiaaliset kirjanmerkit

Sosiaaliset kirjanmerkit reddit      

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Äänestys
Klikkaa!
ilmainen foorumi

"Tämä on minun rakas Poikani

2 posters

Siirry alas

"Tämä on minun rakas Poikani Empty "Tämä on minun rakas Poikani

Viesti  Veli Matti Ma Toukokuu 24, 2010 9:56 pm

Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä. Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt". Matt. 3: 16, 17.

Kun Jeesus pyysi kastetta, Johannes vetäytyi taaksepäin huudahtaen: "Minun tulee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!" Päättävästi mutta kuitenkin lempeän arvokkaasti Jeesus vastasi: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Ja Johannes suostui, johti Vapahtajan alas Jordaniin ja hautasi hänet veden alle. "Ja heti, vedestä noustessaan", Jeesus "näki taivasten aukeavan ja Hengen niinkuin kyyhkysen laskeutuvan häneen."

Jumalan läsnäolon juhlallisuus lepäsi kokoontuneen joukon yllä. Kansa seisoi vaiti katsellen Kristusta. Hänen olemuksensa kylpi valovirrassa, joka aina ympäröi Jumalan valtaistuinta. Hänen kohotetut kasvonsa loistivat, niinkuin he eivät olleet koskaan nähneet ihmisen kasvojen loistavan. Avoimesta taivaasta kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt"...

Jeesukselle Jordanilla lausutut sanat kuuluvat koko ihmiskunnalle. Jumala puhui Jeesukselle meidän edustajanamme. Meitä ei kaikkine synteinemme ja heikkouksinemme heitetä arvottomina syrjään. Jumala ottaa meidät lapsikseen "siinä rakastetussa". Ef. 1: 6. Kristuksen yllä levännyt kirkkaus on pantti Jumalan rakkaudesta meitä kohtaan. Hänen rakkautensa sulki piiriinsä ihmisen ja ulottui ylös taivaaseen asti. Valo, joka taivaan avoimesta ovesta lankesi Vapahtajamme päälle, on loistava meillekin, kun rukoilemme apua vastustaaksemme kiusauksia. Ääni, joka puhui Jeesukselle, sanoo jokaiselle uskovalle sielulle: "Tämä on minun rakas lapseni, johon minä olen mielistynyt."

Lunastajamme on avannut tien, niin että syntisin, puutteellisin, ahdistetuin ja halveksituinkin voi löytää pääsyn Isän luo. Kaikki voivat saada kodin niissä asunnoissa, joita Jeesus on menyt valmistamaan.

E.G.White


Viimeinen muokkaaja, Veli_Matti pvm To Toukokuu 27, 2010 9:45 pm, muokattu 1 kertaa
Veli Matti
Veli Matti
Kunniajäsen
Kunniajäsen

Viestien lukumäärä : 1600
Join date : 23.04.2010
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa

https://www.velimattim.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

"Tämä on minun rakas Poikani Empty Vs: "Tämä on minun rakas Poikani

Viesti  Juniper To Toukokuu 27, 2010 1:45 pm

Aamen... Kyllä on ihanaa tekstiä taas Ellen Whitelta, kiitos, Veli Matti!
Hiukan huonosti oli suomennettu tämä (alleviivatut sanat): "Jeesukselle Jordanilla lausutut sanat kuuluvat koko ihmiskunnalle. Jumala puhui Jeesukselle meidän edustajanamme."
Tuosta saa sellaisen käsityksen, että Jumala edustaa meitä puhuessaan Jeesukselle, vaikka siinä ilmeisesti tarkoitetaan, että Jeesus on meidän edustajamme. Vai - pitäisikö tässä tapauksessa käyttää kokonaan toista suomenkielistä sanaa tai kiertää koko "edustus" sanomalla vaikkapa, että Jumala puhuisi meille samalla tavalla kuin Jeesukselle?
- Anteeksi... Ei ole helppoa tämä suomenkaan kieli. Mutta pääasia, että Jumala rakastaa meitä kuin omaa lastaan... ja että Jeesus kuoli puolestamme, jotta meillä olisi elämä... jne. Halleluja - kiitos, Jeesus!
Juniper
Juniper
Emäntä

Viestien lukumäärä : 4503
Join date : 21.04.2010
Paikkakunta : Naantali

http://juniper.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa